مدیرکل حوزه ریاست ، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف گفت : هنر روابط عمومی ها بهره مندی از فضا و ظرفیت رسانه های جمعی و گسترش این ظرفیت برای معرفی هرچه بهتر و بیشتر فرهنگ وقف و تبیین آثار ، برکات و خدمات این سنت حسنه است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حسن ربیعی در مراسم اختتامیه دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور که به مدت سه روز به میزبانی استان همدان برگزار شد ، با بیان این مطلب تصریح کرد : یکی از اولویت های مسئولان روابط عمومی ادارات اوقاف سراسر کشور ، بهره مندی از ظرفیت رسانه های جمعی و گسترش این ظرفیت و اطلاع رسانی عملکرد و توانایی های ادارات اوقاف و امور خیریه و تبیین آثار و برکات سنت حسنه وقف در جامعه است.
 
وی با قدردانی از اقدامات موثر روابط عمومی ها در گسترش فرهنگ وقف و تبیین عملکرد اوقاف گفت: یکی دیگر از اولویت های روابط عمومی ها در سال جاری تولید خبر و گزارش و محتوای خبری و عرضه آن به رسانه ها و مردم با هدف آگاه سازی افکار عمومی است.
 
ربیعی با تاکید بر مستند سازی فعالیت ها و تولید فیلم های مستند از موقوفات و بقاع متبرکه خاطرنشان کرد: آثار و فعالیت روابط عمومی ادارات اوقاف، باید در ایجاد وقف های جدید مشهود باشد.
 
سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر تعامل مطلوب روابط عمومی ها با معاونت ها و مدیریت های ادارات اضافه کرد : روابط عمومی در هر اداره کل باید در خدمت مجموعه اداره کل باشد و با همه بخش ها ، معاونت ها و مدیریت ها تعامل مطلوب و موثری، بمنظور اطلاع رسانی فعالیت ها و عملکردها داشته باشد.
 
وی بازتاب دستاوردهای ادارات اوقاف و امور خیریه به جامعه ، مردم و مسئولان را محوری ترین رویکرد فعالیت روابط عمومی ادارات دانست و تصریح کرد: یکی از اولویت های سال جاری معرفی بقاع متبرکه و موقوفات از طریق ساخت تابلو در سطح استان ها و شهرستان هاست.
 
ربیعی در ادامه یکی از اولویت های سازمان را ارتقا سطح بهره وری موقوفات دانست و افزود: امسال باید رویکرد اخبار و تولیدات خبری و رسانه ای به سمت ارتقا بهره وری اقتصادی موقوفات و بازتاب دستاوردها و خدمات این بخش به مردم عزیز باشد. وی در ادامه نشست ضمن گوش فرادادن به دیدگاه ها ، نظرات، پرسش ها و انتقادهای مسئولان روابط عمومی ادارات اوقاف به سوال های این عزیزان پاسخ گفت.
/2759/